Wednesday, December 8, 2010

blog yang membosankan bagi saya

selalu gak melawat blog orang. ada gak baca
satu blog ni. tak ingat URL dia.
best blog dia. ada kelakar2 sikit.
tapi ade jugak baca blog orang yang membosankan.


blog yang membosankan bagi saya :
-panjang sangat sampai tak larat baca.

-tiada perenggan. strait je. aku tak suka.

-karangan blog macam budak-budak.

CONTOH : 
''saya pergi bandar ngan mak saya.
patu mak saya beli ikan.
saya suruh mak saya beli ayam.
sebab saya suka makan ayam.''

heiii. bukan budak-budak lah. kalau umur 11 tahun kebawah
boleh diterima la.

-karangan berwarna warni. atau terlalu banyak warna.

CONTOH :
''saya pergi bandar ngan mak saya.
patu mak saya beli ikan.
saya suruh mak saya beli ayam.
sebab saya suka makan ayam.''

kami bukan budak sekolah rendah!
terlalu banyak warna hingga boleh memeningkan 
pembaca. kalau nak buat blog pon janganlah
berwarna KUNING! dan warna2 yang terlalu cerah.

ucapan dari Cik Farah Tembam :
jangan marah! cubalah untuk
membuat  pembaca terasa tertarik dengan blog anda!
kalau blog aku tak pe la serabut pon. 
sebab blog ni cuma tuk isi hati aku sendiri.



No comments:

Post a Comment

Working Pink Vista Pointer

Powered By Blogger

aDd mE pLeaZz !!


Extended Network Banners

cOmEl vs CuTe


JaM sAya


Get your own Digital Clock

cousin

cousin

SaYa FaRaH

SaYa FaRaH

ashraf

ashraf

hayley

hayley

paramore

paramore

FrIeNd

FrIeNd

mawardah

mawardah

dont break my heart..

dont break my heart..

My Blog List

Total Pageviews

eDiT pIcTuRE

eDiT pIcTuRE

i love ''love ya'' song by SS501

i love ''love ya'' song by SS501

Playful kiss (korean Drama)

Playful kiss (korean Drama)

my CaLenDaRs

AzaN BiLa oiih ??

eDiT

eDiT

FoRmSpRiNg

Working Pink Vista Pointer

About Me

My photo
saya? ta cntik, tak lawa, ta kaya, saya? bukan mata duitan!

Followers

Kim Hyun Joong of SS501

Kim Hyun Joong of SS501

Jung So Min

Jung So Min