Saturday, December 18, 2010

inikah yang dinamakan SAHABAT?

pernah aku berceritakan kisah seorang sahabat alam
mayaku dalam blog ini yang bernama
KAMIELA tapi orang panggil dia BELLA.
huh! ku sangka dia sebaik-baik teman. faham maksudku?
sangat mengecewakan!
kawan ? sahabat ? teman ? geng ? member ?
semua tu tak boleh dipercayakan dizaman sekarang bukan?

aku sudah hilang kepercayaan orang yang bernama
sahabat, kawan, teman, geng n member.
tiada sahabat yang pernah mengutuk, atau menceritakan
hal yang tidak puas hati kepada orang lain. betol kan?
kalau boleh aku juga tidak mahu menjadi seorang
sahabat yang tidak pernah menghargai teman.
mustahil ada yang seperti begitu. kalau ada pon sukar untuk
mencari seorang sahabat sebegitu. benar bukan?

BELLA ! seorang gadis yang pernah aku ceritakan
di dalam blog ini. ku sangka dia ikhlas berteman
denganku selama ini. huh! semua kebohongan yang
diciptakan olehnya. tanpa diberitahu olehku dia
remove aku dari friend dia.
ok! ini yang dia nak. pergilah!
suprise konon. tipu !! suprise apenye kat aku bella??

to BELLA : ingat aku nak kawan sangat ke dengan ko? kecewa gila aku ngan ko. ingt ko tu baik sangat. rupanya ko ni sama je. kawan konon. tak boleh blah btol. kalau macam ni la parangai ko aku pu tak ingin la nak ko jadi kawan aku. tak akan tersenarainya dalam list bestfriend aku. 

cakap-cakap : saja ja aku nak marah ni. huhu. da sakit sangat hati aku ni. so lepas kat sini pon kira boleh jadi lah.

1 comment:

  1. Adik, if you still reading this, i just wanna let you know that you are so loved by your friend. Mungkin dia ada sebab tersendiri yg dia tak boleh share dgn adik, n mungkin dia rasa dia tak layak kawan dgn adik. Kdg2 kita tak tahu atau faham masalah yg dihadapi org lain. Harap adik tak benci kwn adik ni. Akak doakn adik bahagia dan gembira selalu. Assalamualaikum

    ReplyDelete

Working Pink Vista Pointer

Powered By Blogger

aDd mE pLeaZz !!


Extended Network Banners

cOmEl vs CuTe


JaM sAya


Get your own Digital Clock

cousin

cousin

SaYa FaRaH

SaYa FaRaH

ashraf

ashraf

hayley

hayley

paramore

paramore

FrIeNd

FrIeNd

mawardah

mawardah

dont break my heart..

dont break my heart..

My Blog List

Total Pageviews

eDiT pIcTuRE

eDiT pIcTuRE

i love ''love ya'' song by SS501

i love ''love ya'' song by SS501

Playful kiss (korean Drama)

Playful kiss (korean Drama)

my CaLenDaRs

AzaN BiLa oiih ??

eDiT

eDiT

FoRmSpRiNg

Working Pink Vista Pointer

About Me

My photo
saya? ta cntik, tak lawa, ta kaya, saya? bukan mata duitan!

Followers

Kim Hyun Joong of SS501

Kim Hyun Joong of SS501

Jung So Min

Jung So Min